onsdag 30 mars 2011

VILODAG

Haft en riktig "vilodag", var ledig från skolan så jag var hemma och pluggade som bara den. Prov imorgon och på fredag och en massa andra läxor som ska göras innan nästa vecka.
Mådde bättre i huvudet idag men halsen och förkyldningen håller i så ingen motion idag heller. Börjar känna mig uppblåst på riktigt nu.

Igår bakade jag sockerkakor för att våra hönor värper som bara den så vi ville bli av med lite ägg. Jag har bakat sockerkaka innan men att det var så lätt minns jag inte.



Vår bil försvann idag och hem kom en ny blänkande opel som jag älskar att köra. Den kommer inte stå hemma och skräpa. Hoppas på att få ha den imorgon för att jag bara ha en lektion och sedan är det dag-X men jag måste hem och plugga svenska så jag hinner inte gå på det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar