tisdag 29 mars 2011

DET SNURRAR I MIN SKALLE

Det blir inte som jag planerat denna veckan heller. Jag känner mig febrig och idag var den värsta dagen på länge. Jag har aldrig varit så yr under mina 19 år. Jag höll på att bli överkörd för att jag inte såg bilen till höger om mig även fast jag kollat noga. Men det är som att varje gång jag svänger på huvudet svartnar det. Höll på att trilla ner för trappan på kristineberg och är glad för att jag hade en så tung väska på ryggen.

Att spela efter små noter en hel dag gjorde inte saken bättre och mitt huvud ville hoppa av kroppen så klockan 12 beställde jag tid på specsavers för en synundersökning nästa vecka. Nästan så man hoppas att det är där felet sitter så man slipper gå vidare och måste komma på vad det är.

Imorgon är jag ledig och ska ta vara på dagen med att plugga och vila upp mig. Om mitt huvud tillåter blir det en joggingtur imorgon istället för idag var ingen bra dag att ge sig ut ensam på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar