måndag 28 mars 2011

VEM VILL TA STUDENTEN NU?...ALLA!

Idag är en minst sagt jobbig dag på många sätt. Mitt projektarbete börjar gå i nedförsbacke för att det hänt lite saker men jag har mina reservplaner men hoppas att de inte ska behöva tas till.
Motivationen för allt ligger också över stupet och dinglar. Jag vill men orkar inte röra på mig, mycket mat äcklar mig. Det kan bero på den sa*ans huvudvärken jag har dag ut och dag in så idag bestämde jag mig för att boka tid för att kolla synen. Tror inte att det är där felet ligger men någonstans ska man börja.

Ryggen blir sämre för var dag så det måste jag också boka tid för och likaså smärtorna i bröstet på vänster sida. Det hugger till så jag knappt kan andas och kan hålla i sig i flera minuter tills det släpper för en stund. Skulle dock inte förvåna mig om de inte hittar nåt och jag får gå runt och ha ont. Så brukar det tyvärr vara när jag har ont någonstans.

Men nu lite roligare grejer...
1 månad exakt är det kvar till min konsert och 10 veckor till den stora dagen. Jag kommer vara den lyckligaste tjjen i hela Sverige då, om inte Världen och jag ska inte spara på någonting den dagen. Jag pratar naturligtvis om STUDENTEN. Samtidigt är det lite jobbigt att den finns där att längta till, för vägen dit är ganska lång och den vägen vill jag egentligen bara flyga över och få det överstökat så sommaren kan få ta vid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar